2006-08-05

USEL BLOGSPOTARE


Här är jag verkligen inte för ofta .... min huvudsakliga bloggosfär finns ju faktiskt hos en konkurrent och det heter väl inte ens msn spaces längre utan windows live - eller nåt ?!? Nåja - det är i alla fall DÄR jag håller till när jag håller till! Nyfikenhet och otålighet när det strular där - har gjort att jag skaffat både den här bloggen, och en hos passagen också. Skulle inte förvåna mig om jag även registrerat mig på fler ställen som jag redan glömt!

Nu är det dags för frukost - kanske blir det en tur till ONOFF sen ... garantin håller på att gå ut på min kamera och den trilskas med mig. Tar ju MINUTER mellan fotona - känns det som, så NÅGOT fel är det med den. Förstår bara inte hur jag ska stå ut om den måste lämnas in för reparation och vara borta i veckor kanske *snyft* .. det klarar jag AAAAAAALDRIG !!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Halåååååå i din lilla hörna här!
Kommer in dåligt på spacen, så det här är en möjlighet att hålla kontakten. Varför är det så trögt och jobbigt att komma in där tror du? Kanske för det finns så många som är just där eller..
Foto har blivit en av mina favvisar till hobby oxså nu.. men det kan gå långt mellan gångerna, då jag för det mesta glömmer kameran då jag skulle haft den med..
Ha de gott Kram

Anonym sa...

Kunde naturligtvis inte låta bli att trycka "HÄR"! Kram hela dan...

Anonym sa...

Jag går in till dej här för den där "Spacechefen" är dålig på att låsa upp snabbt. Ha en finemang helg på dej. Inne på min blogg håller de på att renovera, så vet i gudarna när där blir tillträde. Bra med en blogg annars där det är kalasigt att vandra.
Kram

ANNA-LYS sa...

Hugans ... Mingo utan kamera??? säger bara KRRRIIIIIIIS

Anonym sa...

Jo nu är jag här igen och ser om du stuffat till det, men nej då, du lyser med din frånvaro. Tycker att Spacen är ett hett kap, men väntekön är för lång där.
Ha de kul ändå. Kram

Anonym sa...

Hej,det var ju trevligt att du hittade till min blog för det innebar att jag också hittade till din.Tycker fortfarande att det är kul att läsa vad andra tycker o tänker.

Blev av med min sony-dig i somras nere i Spanien men å andra sidan har jag nu en modern HP som jag gillar så bra!Bara skillnaden i plats för bilder är ju kollosal: på min sony rymdes 89 bilder i 1280 storlekn på den här så kan jag ta 550 stycken i 3300 storlek!!

Ha det så bra där nere i skåne.Ångrar aldrig ändå att jag flyttade hit upp till Hökarängen!!/Bosse/