2013-05-04

DAMM mm mm mm

Bonnamarknaden infaller en gång om året i byn där jag bor! Min son med sambo bor i Malmö och brukar besöka denna Bonnamarknad varje år. BORDE JAG INTE DÅ HAFT VETT ATT STÄDA min lägenhet - då ju chansen att de skulle hälsa på mig är rätt stor?? Även om jag nu varit borta från strax före sex i morse och sen ända till ca 13.30 - så KUNDE jag ju ha städat igår eller i förrgår - men NÄÄÄ! Jag skäms ögonen ur mig varje gång och känner mig helt onaturlig när jag får besök - och ÄNDÅ så vill jag ju inget hellre än att mina barn ska komma och hälsa på mig och TRIVAS här! Vad är det för FEL på mig, förutom nattliga tourettes-tics och stavningspolislekar??????

1 kommentar:

Unknown sa...

Städning är väl inte det viktigaste. Barnen hälsar väl inte på för att se om du har städat