2006-02-12

INTE ENS DETTA DUGER JAG TILL!!!




Jag är visst ingen mästerbloggare jag!

Ibland skriver jag flera inlägg på bara några timmar (sällsynt, men HAR skett) och ibland går det flera dagar utan att jag skriver så mycket som ett ord. Ibland har jag kommentator-torka OCKSÅ, medan jag andra gånger skriver längre kommentarer hos folk, än bloggar hos mig själv.

Alltså - INGEN ORDNING på den här bloggkärringen. Ibland skriver jag för att jag har något jag MÅSTE få ur mig, andra gånger för skrivandets skull bara - som just nu!

Och just nu påpekade en kompis på msn följande:

"Du har ju en klart stor "and"-potential, liksom.
Du vet en and...väldigt cool på ytan, men paddlar desto mer under. Ja du får i a f "ur dej" en massa bra text och tipsar om en hel del kul å så. Själv funderar jag på att låta mitt Space själv-dö"

JUST NU skrev Christer alltså som ovan, tänk så olika man kan uppleva mig. Så nu tar den här lilla betraktelsen slut - utan att jag har fått sagt särskilt mycket...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket eller lite ... säger ju inget om kvalitet, angelägenhet eller existens. Man kan ju bajsa ur sig sida eftersida utan innehåll, eller som du försöka omintetgöra något som är en viktig del av en levnadsbeskrivning.
Vem vill ha ORDNING ... ordning kräver varken spontanitet eller känsla. Mingo jag kan beskriva dig med ett enda ord: GENUIN!

Kram,
Anna-Lys

Anonym sa...

och dessutom SKÅNSKA dvs 6:ig *fniss*

Anonym sa...

Nu har jag skrattat gott åt farbror Frej, funderar på att tipsa barnbarnen men då kanske jag måste göra som microsoft först - nämligen censurera ;.)
Och din blogg idag var visst innehållsrik den också!