2006-02-04

MINGOGIRL

Undrar just hur det här kommer att se ut på ljusrosa bakgrund, men man måste ju prova sig fram så här på ett nytt ställe - och experimentera lite hit och dit, annars lär man sig ju inget. Tråkigt att jag inte kunde ändra den övre mörkröda breda bården till svart, kanske det inte går, trots att jag nu ändrat färgkoderna till 000000 överallt, kanske måste man ha andra och större kunskaper som jag inte besitter!

Jag vet inte om den där masken eller viruset dom har varnat så för - har ställt till det i hela cyberspace, för jag tycker det är oerhört segt och trögt, vilka ställen jag än besöker. Visserligen sitter jag vid min gamla dator som inte har samma kapacitet och prestanda som den nya, men så här segt kan jag inte minnas att det var innan jag fick min nya (som just nu har grafikkortet på lagning)!

Det är lördagkväll, klockan är 23.17 och jag ska väl snart krypa till kojs med mitt natt-tidsfördriv - Sudoku, eller så läser jag några sidor ur boken ASYL av Lisa Marklund ..... Hur som helst så önskar jag er alla en riktigt God Natt och en fin morgondag!

Inga kommentarer: