2006-02-03

NY AVATAR


Testar en grej ... försökte nyss lägga in "en bild på Lotti" här - men då föreställde plötsligt även MIN avatar - en blond skönhet - och DET är jag ju INTE !!!

Nu hoppas jag det funkar att lägga Lotti här ... eller ställa, utan att jag själv förvandlas igen .... :)



Det är bara att konstatera att det inte funkade - det bidde Lotti på båda ställena, och eftersom hon blev mer lik sig än vad jag blev så får hon ligga kvar - kanske jag kan få dit mig själv en annan gång .... det kanske är restriktioner på hur många avatarer man får exportera per vecka eller så ..... Jag läste inte så noga ...

*Suck* ... nu trodde jag att jag kommit på lösningen - jag exporterade Lotti - och downloaded mig - men då blev Lotti förvandlad till Mingo .... det måste tydligen vara restriktioner på användandet - för det blir antingen den ena ELLER den andra - jag kan tydligen inte välja båda .... så egentligen har jag nu skrivit TVÅ svamliga bloggar som jag lika bra kunde ta bort ..... men det gör jag inte. Lite svammel får ni tåla *s* ...

NU JÄKLAR SPÖKAR DET ÄVEN HÄR !!!
Nyss när jag kollade sidan - så låg avataren föreställande MIG - i bloggen här UNDER - och vips hade den här bloggen fått avataren som föreställde Lotti, så jag tryckte bara på "redigera blogg" och skulle gå in och skriva att det ju TYDLIGEN löste sig till slut - VAD HÄNDE DÅ ???? Jo Lotti hon förvandlades till Linda -- min dotter !! SANSLÖST! Och jag som trodde att det bara var på msn spaces som det spökade!!!!!!

Nu väntar RIKET på TV !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hi hi hi,,det är ju jag o KisseMåns på Lomma Bech

Anonym sa...

men INTE är jag väl en "anonymous"??