2006-02-02

SPÄNNANDE

Oj oj oj, här var det mycket att utforska och försöka begripa! Jag fick en "random question" när jag fyllde i min profil, som bad mig att skriva en ny nationalsång innehållande minst två djurläten .. resultatet ser ni här till höger (när ni kollar hela min profil), men så gjorde jag misstaget att sätta kryss i en ruta som skulle generera en ny "random question" - och jag ser nu att jag ombeds avslöja den största mängden sand jag någonsin haft i mina "badbyxor" - och svaret är att jag inte räknat kornen :) ej heller vägt dem, eller mätt volymen :) Dessutom har jag faktiskt inte badat sedan 1997, vare sig utom- eller inomhus. (Nej jag är inte smutsig, jag har dusch). Men jag är en jäkel på att skriva nationalsånger hahahaha!!

Men huvva vad svårt det var med foton och grejer, jag har nog inte lyckats än, trots installation av "Hello" som skulle underlätta överförandet av foton till bloggen, men skam den som ger sig - kul är det i alla fall och spännande att ha lite nytt att klura med vid datorn - nu när msn spaces är segare än segsegt !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jiiiha! Bäää...och mu..:-)
Jättefint komponerat...ett riktigt mästerverk *L*
Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter (inne hos mig).
Visst är det jättejobbigt att vara vaken så länge, tär på allt möjligt, inte bara mig utan omgivningen också. Något jag tänkte på av det du skrev...var att du till skillnad från mig kom ur din sömnlöshet genom sjukdom, själv sitter jag här pga. av den...fast vissa stunder tror jag att jag också är redo för hospitalet igen...
Nu ropar min son efter täcket här...inte bara jag som är trött här hemma :-) Vi får bädda ner oss ett tag...
Hoppas att du mår lite bättre nu...och att antibiotikan får bort alla envisa bacilusker.
Kramar,
Annika

Anonym sa...

Du sitter ju inte där du satt dig ens :-))
Klart jag är en baddare på skånska - jag är ju skaunsk tösabid! Hoppas du får en lia gosig lya här :-))

kramen,
Anna-Lys

PS Som du ser så förbereder jag för nedstängning oxå DS